Chapter 5

"You even called yourself a pig?!" nästan skrek Zayn ut där vi stod i korridoren och bara snackade. Alla killarna var här, tja, alla utom Harry då förståss.
 
"Yes! And he didn't even make a comment about it!" sa jag och kastade händerna i luften som en uppgiven rörelse för att visa att jag snart bara tänker skita i Harry och låta honom leva sitt liv med alla hans tjejer. Jag pallar inte mer.
 
"This only means one thing" sa Louis and strök sig över kinden som om han tänkte noga. Alla lutade sig lätt närmare Louis i ren nyfikenhet av det han skulle säga. 
 
"What?" frågade vi alla nyfikna.
 
"Harry thinks Aub looks like a pig" Alla killarna började skratta som galningar medan jag bara stod där med ett sådant här aniktsuttryck: -_-
 
"Well thank you so much for the convincing that he likes me Loui" efter att han hade hämtat andan från hans skratt så sa han med ett leende:
 
"No problem dear" 
 
"Let's see. The jealousy-thing didn't work. Make-him-compliment-you didn't really work out either. That leaves us to try out plan C" sa Liam och lät smart. 
 
"And exactly what is plan C?" frågade Niall med ihopknycklade ögonbryn.
 
"Make-over" 
 
Mina ögon blev stora som fat när jag hörde Liams ord. Det där kommer aldrig hända.
 
"I like where this is going" sa Louis och rörde sina handflator mot varandra som en ond rörelse.
 
"Well I don't and it's not going to happen. I'm not going to change to make him look at me, or like me. He is going to have to take me for who I am" sa jag envis och självsäker.
 
"If that's your choice, you better get used to that then" sa Zayn och nickade bort där Harry nu stod och hånglade med Julie.
 
Bra.
Skitbra.
Dem ska gå till balen tillsammans.
Bra.
Verkligen.
Jippie.
Somebody kill me now please?
 
 
 
 


» Moa

AWESOME!!! MERA NU!! xx

2013-06-02 // 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback