Tävling - Header

Hej! 
 
Innan jag lägger upp första kapitlet från min fanfic, så skulle jag vilja ha en header. Grejen är den att jag är inte så bra på att göra headers, så därför har jag valt att göra det till en tävling. 
 
Det du ska göra för att vara med i tävlingen är att göra en header med Harry på, du kan lägga till en tjej också, men det väljer du själv. Headern måste inte, men den ska helst vara svartvit. 
 
Men det blir ju ingen tävling om det inte tillkommer ett pris. Priset blir att du får välja en kille (förutom Harry) som du ska bli tillsammans med. Du får välja själv vilken kille, om hur ni ska träffas och hur det hela ska hända (men jag sätter också gränser).  
 
Skicka ditt bidrag till min mail: [email protected]
eller kika mig: nelliebelliiie
 
 
Sista datumet för att ställa upp i tävlingen är nästa vecka, på tisdagen den 21:e maj. Lycka till och hör av er vid frågor!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback